Start podnikání

Nejdůležitějším rozhodnutím, hned po tom, že chcete podnikat, je v čem chcete podnikat, v čem vynikáte, co znáte nebo umíte lépe než ostatní? Co můžete nabídnout oproti konkurenci a má Váš obor vůbec konkurenci? Jak silnou konkurenci máte? Jaké potíže budete muset v počátku překonat, aby z Vás byla hvězda oboru? Taková hvězda, co ji nelze přehlédnout, co láká jako bonbon vosu.
odstartování rakety
Předně je možné se odlišit tím, co nabízíte. Ať už přivádíte na náš trh nového, neznámého výrobce, nové služby, musíte svým budoucím zákazníkům dokázat, že Vám mohou věřit, že za své peníze dostanou to nejlepší možné na trhu, že Vám mohou věřit, že jim dáte víc než konkurence, lepší služby, lepší komunikaci, lepší servis, zpříjemníte jim nákupem u Vás den nějakým drobným překvapením… Je mnoho způsobů, jak na zákazníky zapůsobit. Bohužel jich je tolik, že se snadno stane začínajícímu podnikateli, že se v té hordě možností ztratí, bude chtít pokrýt všechny možnosti, ale v konečném důsledku se každé možnosti jen tak zlehka dotkne a nedotáhne ji k takové dokonalosti, aby mu zajistila úspěch.
Proto, pokud Vám mohu poradit, nechtějte hned být vidět všude a za každou cenu, ta cena pro Vás může být příliš vysoká. Až plně a úspěšně zaplníte jednu oblast a naučíte se v ní vynikat, teprve se pouštějte do další. V opačném případě se přetížíte, budete se snažit být nejlepší všude, ale v konečném důsledku, budete podprůměrní.
příprava závodnic
Zvolte si raději rozumnější a jistější cestu, nejprve zvládněte na sto procent jeden prodejní kanál a následně teprve přidávejte kanály další. Například, první si vytvořte skvělou a lákavou prezentaci na firemních stránkách, následně ji ukažte prostřednictvím reklamy v jedné sociální síti a poté v dalších. Můžete také udělat dvě testovací verze a po nějakém časovém úseku vyhodnotit, která varianta Vám přináší větší užitek, kterou používat a kterou ne. Z počátku se to může jevit jako velmi těžký úkol, prorazit na trh, ale ono to nebude tak hrozné, žádná kaše se nejí tak horká, jak se uvaří. A Vy jste pro svoje podnikání přeci tím nejlepším kuchařem. Ovšem je nutné vědět, pro koho chcete vařit, protože nelze vařit v jednom hrnci tak, aby to chutnalo všem.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup