Obchodní podmínky

Provozovatel

TERJAK MB s.r.o.
Sídlo: Palackého 60
293 01, Mladá Boleslav

IČ: 24176915
DIČ: CZ24176915
Registrace: OR MS v Praze oddíl C, vložka 185801
Bankovní spojení: 2600187672/2010
IBAN: CZ9420100000002600187672

Odpovědná osoba za e-shop: Jakub Noskovič


Všeobecná ustanovení

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.mesalina.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel, dodavatel) a kupujícího (zákazník, spotřebitel). Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel řídí se vztahy obchodními podmínkami neupravené občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou podnikatel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.


Vymezení pojmů

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy dle občanského zákoníku, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.
Dodavatel (prodávající) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
Spotřebitel (kupující) - je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to fyzická či právnická osoba, která nakupuje výrobky nebo užívá služby za jiným účelem než pro podnikání s těmito výrobky nebo službami.
Kupující - který není spotřebitel, je podnikatel, který nakupuje výrobky či užívá služby za účelem svého podnikání s těmito výrobky nebo službami. Tento kupující se řídí obchodními podmínkami v rozsahu, které se ho týkají a obchodním zákoníkem.
Kupní smlouva - objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícímu s tímto jeho návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.


Informace o smlouvě a obchodních podmínkách

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.
Smlouva je uzavírána v jazyce českém, nebrání-li tomu okolnosti na straně prodávajícího či kupujícího, lze smlouvu uzavřít i v jiném pro strany srozumitelném jazyce. Uzavřená smlouva je prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky jsou zobrazeny na webových stránkách našeho internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce kupujícím. Náklady na použití komunikačních prostředků na dálku (telefon, internet atd.) pro uskutečnění objednávky jsou v běžné výši, závislé na tarifu telekomunikačních služeb, které objednatel používá.


Základní informace o nakupování

  • Veškeré podané objednávky jsou považovány za závazné, proto na každou objednávku bude vystaven fakturační doklad, na jehož základě bude zákazníkovi (odběrateli) účtována částka za objednané zboží.
  • Zákazník momentem uzavření kupní smlouvy akceptuje tyto obchodní podmínky. Na možnost seznámení se s těmito obchodními podmínkami byl upozorněn před vlastním odesláním objednávky.
  • Každá objednávka bude zákazníkovi potvrzena formou emailové zprávy.
  • Před nákupem můžete provést registraci. Osobní data, která uvedete v registračním formuláři chráníme ve smyslu zákona č.101/2000, Sb.,o ochraně osobních údajů. Veškeré údaje budou použity pouze pro vlastní potřeby, účel ověření objednávky a doručení zboží.
  • Objednávky mohou být u zákazníka ověřeny a to formou telefonickou, pomocí SMS nebo e-mailem.
  • V sex shop Mesalina může prohlížet a nakupovat pouze osoba starší 18-ti let, souhlasí s reklamačním řádem, obchodními podmínkami sex shopu Mesalina a je si vědoma, že prohlíží a nakupuje zboží s erotickým charakterem.

Informace o zboží

V našem internetové e-shopu najdete u každého výrobku:

  • označení výrobku, popis funkce, rozměry výrobku, vlastnosti výrobku,
  • uvedený materiál výrobku nebo jeho složení,
  • u textilních výrobků a spodního prádla uvedené velikostní označení,
  • maloobchodní cenu(Kč, Euro) včetně DPH, hodnotu slevy v %, je-li výrobek ve slevové akci a konečnou cenu po odečtení příslušné slevy,
  • záruční doba je, kromě výrobků potravinářského charakteru s datem spotřeby před uplynutím záruční doby, 24 měsíců,
  • u čokoládových výrobků je doba minimální použitelnosti 60 dní,
  • informace o cenách.

Veškeré ceny včetně akčních platí do odvolání nebo vyprodání zásob. Pokud máte zboží objednané, platí cena, za kterou jste objednali bez ohledu na změny. Společnost si vyhrazuje právo tiskových chyb a změny cen.

Prodej poppers

Zákazník uzavřením kupní smlouvy souhlasí s tím, že si přečetl podmínky prodeje výrobků značky Poppers obsahjící látky pentyl nitrit a isopropyl nitrit a bude se řídit instrukcemi uvedenými na příbalovém letáku obdrženém spolu s výrobkem.


Informace o platbách

Pro zaplacení objednaného zboží lze použít několika způsobů:

  • dobírka - zákazník provede platbu v hotovosti při dodání Českou poštou, doručovatelskou společností PPL.
  • platba předem - zákazník převede peníze na účet dodavatele 2600187672/2010 (variabilní symbol = číslo objednávky) v připadě platby v eurech na účet 2500187675/2010 před zasláním objednávky. Zásilka je poté spotřebiteli zaslána na určenou adresu.
  • osobní odběr v Praze 9, Pod pekárnami 245/10 - zdarma

Platba převodem na Slovensko je prováděna na slovenský účet, takže platí stejné cenové podmínky jako pro běžný převod v rámci Slovenska (tedy i zdarma).


Způsob dopravy

Všechny ceny zboží i přepravného jsou včetně DPH a všech nákladů (manipulace, doprava, balení atd). V případě nákupu nad 1500 Kč je doprava po ČR ZDARMA a nad 2800 Kč je doprava na SLOVENSKO ZDARMA. Platnost všech akčních nabídek je do vyprodání zásob. Pro zaplacení objednaného zboží lze použít několika způsobů.

Dodání zboží do 24 hod platí pro pracovní dny v případě objednání zboží do 12:00.

Doba doručení se započítává ode dne potvrzení objednávky prodávajícím. Objednávky uskutečněné v pracovní dny do 12:00 jsou odesílány ještě týž den společností Česká Pošta, s.p. nebo do 7:00 společnosti PPL. V ostatních případech dle individuální dohody (svátky, víkendy). Pokud nebude zboží skladem, ještě týž den Vás kontaktujeme a domluvíme se na následujících podmínkách.

  • InTime přepravní společnost - doručení do 24 hodin
  • Česká pošta - "NA POŠTU" doručení do 24 hodin
  • Česká pošta - "DO RUKY" doručení do 24 hodin
  • Česká pošta - "STANDARD" doručení 2-5 dnů
  • kurýr po Praze - při objednávce do 11:30 doručení tentý den
  • Osobní odběr v Praze 9, Pod pekárnami 245/10

Více o zvýhodněných cenách v sekci doprava.

Tabulka cen dopravy

Doba dodání Typ dopravy Platba předem,
platební kartou,
nebo pomocí PayU
Platba v hotovosti
při převzetí
(dobírka)
Do 24 hod InTime přepravní společnost 97,- Kč 120,- Kč
Tentýž den Kurýr po Praze - 120,- Kč
Do 24 hod Osobní převzetí
v Praze 9, Pod pekárnami 245/10
0,- Kč 0,- Kč
Do 48 hod Osobní převzetí na pobočce Heureka point 33,- Kč 49,- Kč
Do 24 hod Česká pošta
"Do ruky"
112,- Kč 148,- Kč
Do 24 hod Česká pošta
Cenný balík
"Na poštu"
105,- Kč 141,- Kč
2 - 5 dní Česká pošta
cenný balík
"Standard"
99,- Kč 135,- Kč

 


Věrnostní program - KASIČKA

Pro naše věrné zákazníky máme připravený věrnostní program. Díky tomuto věrnostnímu programu získáváte 3% ze zaplaceného zboží zpět, které pak můžete využít při dalších nákupech v našem internetovém obchodě.

Pravidla a podmínky

  • Z každé položky v košíku získáte 3% do kasičky (platí pro produkty, které nejsou obsaženy v nabídce položek kasičky, viz. níže).
  • Částku z kasičky můžete použít při nákupu zboží označené ikonou kasička.

Jak funguje kasička?

  • Častými nákupy se částka v kasičce zvyšuje.
  • Částka v kasičce je časově omezená, každým dalším nákupem se platnost kasičky prodlužuje.
  • Při zakoupení zboží v hodnotě např. 2 000 Kč - do kasičky budou převedeny 3% z částky 2 000 Kč.
  • Pokud bude zboží vráceno - do kasičky nebude převedeno nic.
  • Pokud se rozhodnete část zboží vrátit - do kasičky bude převedena částka ze skutečného nákupu.

Odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží

Kupující má právo odstoupit od objednávky kdykoliv před expedicí zboží a to bez jakéhokoliv postihu. Stornovat lze buď telefonicky nebo na emailu  . Pokud zákazník objedná zboží z internetového obchodu, pak má podle §53 občanského zákoníku právo na odstoupení od smlouvy bez udání důvodu a to ve lhůtě do 14 dnů od převzetí zásilky. Tato možnost je zákazníkovi dána z důvodů jeho objednávky "na dálku", kdy si zákazník nemůže zboží řádně prohlédnout a "osahat".

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na dodávku audio a video nahrávekpočítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal a na zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání, či se jedná o zboží, které pro svůj charakter nemůže být vráceno.

Vracené zboží musí být nepoškozené a spotřebitel jej musí dodat nejlépe s originálním balením. Odstoupení od smlouvy je platné, pokud je doručeno do 14 dnů od převzetí plnění.

Při odstoupení od smlouvy zašle zákazník zboží zpět na adresu odesílatele: TERJAK MB s.r.o, Palackého 60, 293 01, Mladá Boleslav.

Odstoupení od smlouvy musí vyjadřovat projev vůle spotřebitele, ze kterého jasně vyplývá, že od uzavřené kupní smlouvy chce odstoupit v zákonné 14ti denní lhůtě. Nestačí tedy pouze zaslat zboží zpět. Odstoupení od smlouvy by mělo být nejlépe uplatněno písemnou formou společně s kopií dokladu o koupi, tedy s fakturou. V případě jiného, než písemného, odstoupení od smlouvy se spotřebitel může dostat do případné důkazní nouze s prokazováním svého odstoupení od smlouvy. Současně musí zákazník vybrat způsob, jakým mu budou vráceny finanční prostředky - buďto zasláním složenkou na adresu objednavatele nebo po uvedení čísla bankovního účtu také převedením na tento účet. Prodávající má povinnost vrátit finanční prostředky nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy.


Reklamační řád

Sex shop Mesalina se snaží být našim zákazníkům pokud možno co nejblíže. Moc dobře víme, jak nepříjemné je uplatňovat na nějaké zboží reklamaci, tím spíše na zboží erotického charakteru. Reklamace řešíme nadstandradním přístupem. Vyřídíme maximálně rychle, pokud možno ke spokojenosti zákazníka.

  • Zákazník by měl užívat zboží pouze k účelu, ke kterému je zboží určeno. Neodborná manipulace, neodborné zásahy, nebo nedostatečná hygienická péče o výrobek může způsobit, že reklamace bude vyhodnocena jako neoprávněná. Nárok na podání reklamace ale není nijak dotčen a zákazník reklamaci může uplatnit.
  • Zákazníkům umožňujeme po domluvě i osobní převzetí reklamovaného zboží v Mladé Boleslavi. Záruka poskytnutá na zboží je v délce 24 měsíců a začíná běžet dnem převzetí objednávky.
  • Zákazník má vždy právo na reklamační proces. Pokud bude vada uznána, jako opodstatněná bude zákazníkovi nabídnuta sleva, pokud nebude snížena funkčnost výrobku. Zákazník má též právo po uplynutí doby stanovené pro reklamační řízení požadovat vrácení celé kupí ceny nebo výměnu za stejné, nebo jiné zboží ve stejné cenové relaci.
  • Reklamace musí být vyřízena včetně odstranění vad bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 pracovních dnů od uplatnění reklamace. Výjimku tvoří pouze fakt, pokud bude zboží zasláno na odborné posouzení výrobci či jinému odbornému subjektu. V tomto případě je povinnost ze strany prodávajícího informovat o těchto skutečnostech kupujícího a kupující může s prodloužením reklamační lhůty souhlasit. Pokud se obě strany dohodnou na prodloužení reklamační lhůty posouvá se zde doba na vyřízení reklamace na dobu dle dohody. Pokud kupující nesouhlasí s prodloužením lhůty má právo na vrácení kupní částky a odstoupení od kupní smlouvy.
  • Reklamaci může zákazník uplatnit písemně, formou e-mailu, telefonicky nebo osobně po domluvě s odpovědnou osobou v místě sídla společnosti TERJAK MB s.r.o. Prosíme zákazníky, aby spolu s reklamací přinesli doklad o koupi, který obdrželi spolu se zbožím.
  • Pokud je reklamace uplatněna a zákazník získá právo na odstranění vady či slevu z ceny původní, je tímto zákazník vázán a nemůže již volbu uplatněného práva měnit. Pokud se nedohodne s reklamačním oddělením jinak.
  • Zákazník má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodů. Rozhodne li se tak, musí dodržet zákonné podmínky pro odstoupení od smlouvy. Žádáme zákazníky, aby vracené zboží bylo hygienicky naprosto nezávadné, kde tuto skutečnost zkoumáme pod speciální UV lampou, která odhalí jakékoliv změny materiálu po použití vody, mýdla apod. Dále žádáme zákazníky, aby zboží vraceli:
  • kompletní včetně případných komponentů, slev apod.,
  • spolu se zbožím zaslali platný doklad o koupi (faktura, paragon atd.),
  • aby zboží bylo nepoškozené, nejlépe v originálním obalu.
  • Pokud je výrobek shledán v pořádku a splňuje všechny podmínky nutné pro odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodů, je zákazníkovi poukázána kupní cena poštovní poukázkou, nebo bankovním převodem. Formu transferu peněz si může určit po dohodě s sex shopem Mesalina zákazník. Kupní cenou se rozumí cena výrobku, tak jak je uvedena na faktuře. Od této kupní ceny se odečítá rozdíl poštovného a balného, který doplácí sex shop Mesalina. Výsledná cena k vrácení se vypočítá následujícím způsobem. Kupní cena na faktuře-balné /30 Kč/ - rozdíl poštovného/ 20 Kč/= cena k vrácení. Stejný výpočet vrácení kupní ceny platí i u ostatních reklamačních řízení.

Kontaktní osoba pověřená vyřizováním reklamací:
Jakub Noskovič
tel.: +420 774 374 375
e-mail:


Shoda s kupní smlouvou § 616

(1) Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.4)
(2) Nestanoví-li tento zákon jinak, shodou s kupní smlouvou podle odstavce 1 se dále rozumí, že prodávaná věc má jakost a užitné vlastnosti smlouvou požadované, prodávajícím, výrobcem nebo jeho zástupcem popisované, nebo na základě jimi prováděné reklamy očekávané, popřípadě jakost a užitné vlastnosti pro věc takového druhu obvyklé, že odpovídá požadavkům právních předpisů, je v tomu odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a odpovídá účelu, který prodávající pro použití věci uvádí nebo pro který se věc obvykle používá. U potravin musí být vyznačeno datum minimální trvanlivosti, a jde-li o potraviny podléhající rychlé zkáze, datum použitelnosti. Připouští-li to povaha věci, má kupující právo, aby byla věc před ním překontrolována nebo aby její činnost mu byla předvedena.
(3) V případě, že věc při převzetí kupujícím není ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není- -li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud kupující před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
(4) Rozpor s kupní smlouvou, který se projeví během šesti měsíců ode dne převzetí věci, se považuje za rozpor existující již při jejím převzetí, pokud to neodporuje povaze věci nebo pokud se neprokáže opak.


Ochrana osobních údajů a dat

Osobní údaje (zejména jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje získané od zákazníků užíváme výhradně pro vnitřní potřebu obchodu (za účelem úspěšného splnění smlouvy) a neposkytujeme je třetím osobám vyjma dopravce, za účelem bezproblémového doručení zboží.

Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a nejsou sdílena třetími osobami. Zákazník uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v naší databázi po úspěšném splnění smlouvy za účelem případné nabídky zboží a služeb a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Zákazník má právo přístupu ke svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Zákazník může požádat o výmaz osobních údajů.

Souhlasem s obchodními podmínkami a odesláním objednávky v internetovém obchod mesalina.cz souhlasím s poskytnutím osobní informace (e-mailu) třetí straně, kterou je Heureka.cz jejímž provozovatelem je společnost Allegro Group CZ, s.r.o. Tato informace je poskytnuta pouze pro zaslání a vyhodnocení dotazníku "Heuréka! - Ověřeno zákazníky" za účelem získání objektivního hodnocení spokojenosti s nákupem u Obchodníka.

Osobní data zákazníka poskytnutá pro potřeby služby "Heuréka! - Ověřeno zákazníky" jsou považována za osobní data Obchodníka a proto je nelze bez jeho výslovného souhlasu poskytnout dalšímu subjektu ani je využít jinak než je zde uvedeno.

Věříme, že si získáme Vaši důvěru.

 

Tyto obchodní podmínky vstupují v platnost dne 20. 5. 2012

 zpět na začátek...