Časté dotazy

1) Jakým způsobem balíte zásilky a je případně možné zaslat si balík do práce?

Naše zásilky jsou před odesláním pečlivě kontrolovány. V e-shopu Mesalina.cz máte 100% záruku diskrétnosti ve všech ohledech. Zásilku si díky tomu můžete zaslat na adresu do práce, na zásilce neuvádíme adresu e-shopu Mesalina.cz, naleznete zde pouze odesílatele TERJAK MB s.r.o. a Vás, jako příjemce.
Zásilky jsou baleny do nových, nepoužitých jednobarevných krabic a jsou následně přelepeny hnědou, neprůhlednou lepící páskou. Nikdo proto až do úplného rozbalení nemůže tušit, co se v zásilce ukrývá.


2) Jakým způsobem mohu zaplatit mojí objednávku?

Pro zaplacení objednaného zboží lze použít několika způsobů:

  • dobírka,
  • platba předem,
  • osobní odběr v Mladé Boleslavi.

E-shop Mesalina.cz nabízí několik způsobů zaplacení zboží, nejrychlejším způsobem je platba pomocí dobírky (zboží zaplatíte při předání dopravní společností).
Novinkou je zaplacení objednávky pomocí služby PayU (přidat odkaz), v tomto případě je možné platit platební kartou, nebo pomocí předvyplněného příkazu ve Vašem internetovém bankovnictví.
Podporovány jsou tyto banky:

  • Fio banka 
  • Raiffeisen Bank 
  • Komerční banka 
  • mBank
  • GE Money bank
  • Volksbank

Pokud si nebudete vědět s tímto způsobem rady, obraťte se na naší infolinku 774 374 375, pokyny s Vámi můžeme zadat a zásilku okamžitě odeslat. Tento způsob platby Vám můžeme vřele doporučit, jedná se o rychlou a bezpečnou platbu, navíc Vás bude stát minimum úsilí a výrazně ušetříte na poštovném.
Platbu můžete provést hotově i na jakékoliv pobočce Fio banky a.s., platba je připsána okamžitě. Je však potřeba v tomto případě počítat s poplatkem za vložení na účet, který naleznete v ceníku banky (cca 30,- Kč). Číslo účtu naleznete v kontaktech (přidat odkaz) a jako Variabilní symbol uvedete číslo objednávky, které naleznete v potvrzovacím emailu.


3) Výrobek se porouchal, jak mám postupovat?

Samozřejmě i toto se jednou za čas stane každému z Vás, u nás však máte jistotu, že reklamaci vyřešíme dokonce i dříve, než nám to udává zákon. Stačí nás telefonicky, nebo pomocí emailu, kontaktovat. K vyřešení nejsou potřeba žádné složité procedury, stačí nám kopie faktury (zaslaná emailem na ) a jednoduchý popis vady.
Pokud budeme vyžadovat další informace, bez odkladu Vás budeme kontaktovat. Po posouzení reklamace zašleme nový výrobek. Zaplacení veškerých nákladů spojených s doručením je samozřejmě na nás.
Doba doručení záleží na momentálních skladových zásobách, pokud nový výrobek máme, bude Vám brzy doručen.
Reklamované výrobky zasílejte na adresu:

TERJAK MB s.r.o.
Palackého 60
293 01 Mladá Boleslav

Přesné a podrobné informace naleznete také v našich obchodních podmínkách


4) Vybral jsem si zboží, ale nenašel jsem podrobné informace, lze je zjistit?

Ano, u výrobků se snažíme doplňovat potřebné informace. Každý zákazník však vyžaduje jiný druh informací a proto nejsme schopni napsat veškeré informace do popisu zboží.
Jelikož máme vlastní sklad, není problém u všech výrobků zjistit přesné rozměry, nebo funkce, kterými je výrobek opatřen. Opět nás stačí kontaktovat, rádi Vám odpovíme.


5) Spousta internetových obchodů uvádí u popisu "skladem", ale myslí tím, že je zboží skladem u dodavatele, jak jste na tom Vy?

E-shop Mesalina.cz má vlastní sklad, který se snažíme pravidelně doplňovat, pokud je tedy zboží "skladem", znamená to, že nemusíte čekat a zásilku Vám v nejkratším možném čase zašleme.
Někdy se bohužel stane, že si zákazník před Vámi zakoupí poslední kus výrobku a na internetových stránkách se nestihne tato informace projevit. V tomto případě od nás dostanete informaci o předpokládaném termínu dodání zboží na náš sklad a jejím odesláním.


6) Objednal jsem si zboží a dorazilo neúplné, co teď?

Lidskou chybu při vyřizování objednávky bohužel nelze úplně eliminovat a proto když se Vám toto stane, dejte nám o tom vědět. Zkontrolujeme poté účetní stav skladu a porovnáme jej se skladem, tím jednoduše zjistíme, zda jsme udělali chybu. Pokud ano, okamžitě a zdarma zašleme chybějící výrobek nejrychlejším možným způsobem na Vámi vybranou adresu.


7) Zaplatil jsem za zboží a to stále nedorazilo, co mám dělat?

V některých případech Česká pošta nebo jiný dopravce nedoručí zásilku v garantovaném termínu a je potřeba nás o tomto informovat, jiným způsobem se tuto informaci nedozvíme.
Řešením je to, že budeme zásilku reklamovat a Vám vyplatíme rozdíl mezi zaplaceným způsobem dopravy a reálným dodáním. Většinou se jedná o zimní měsíce, kdy dodání zásilky ovlivňuje počasí a stav silnic.


8) Mohu si zboží před zakoupením prohlédnout?

Ano, po telefonické domluvě Vám zboží připravíme a domluvíme se na termínu "ukázky".
Prohlídka zboží je nezávaznánení podmíněna nákupem daného výrobku. Pokud si objednáte zásilku na osobní odběr, můžete si při převzetí prohlédnout i jiné výrobky, které Vás zajímají.


9) Zasíláte zboží i na Slovensko?

Ano. Pokud hodláte tuto možnost využít, vytvořte objednávku a vyčkejte na kontaktování naším pracovníkem. Sdělíme Vám, podle jakého kurzu bude proveden převod a kolik zaplatíte za doručení.
Nespornou výhodou je to, že máme zaveden i slovenský eurový účet a platby na něj Vás stojí stejné poplatky, jako když pošlete peníze pouze v rámci Slovenska.


10) Na internetu jsem objevil výrobek, který jsem u Vás nenašel, můžete mi ho sehnat?

Samozřejmě! Neustále se snažíme přidávat nové produkty a proto pro nás není problém dodat i výrobky, které má naše konkurence. Sdělte nám, kde a za jakou cenu jste zboží našli a my Vám dáme naší nabídku. Sami si poté můžete vybrat, kde nakonec nakoupíte.


11) Jakým způsobem mě budete informovat o stavu objednávky?

1. Nejdříve vytvoříte objednávku => na email Vám přijde potvrzení objednávky.

2. Pokud je zboží skladem, zásilku odesíláme (pokud není, telefonicky se s Vámi spojíme) => dostanete od nás email o vyřízení objednávky, v něm naleznete kód balíku a adresu pro jeho sledování.

3. Než bude balík doručen => na telefon Vám přijde SMS (zároveň i email) s datem doručení.

4. Zásilka je doručena a Vy po cca 10ti dnech od nákupu dostanete email s krátkým dotazníkem, ve kterém nám můžete napsat, jak jste byli s nákupem spokojeni. Věnujte prosím Vás čas i této části a dotazník vyplňte. Pozitivní recenze jsou pro nás odměnou za pečlivě odváděnou péči o zákazníky a dodávají nám tím nové podměty pro zlepšení našich služeb. Děkujeme Vám!


12) Líbí se nám Váš sortiment a chtěli bysme prodávat Vaše zboží, co je k tomu potřeba?

Náš obchod nabízí několik druhů velkoobchodní spolupráce (dropshipping, přeposílání objednávek, prodej zboží za velkoobchodní ceny aj.).
Dotazy ohledně ceníku, registrace obchodu a další podrobnosti směrujte na adresu .
Veškeré objednávky je poté možné vyřizovat online přes naší aplikaci (uvidíte velkoobchodní ceny) nebo po telefonu.
Neustále se snažíme expandovat a můžeme Vám nabídnout zajímavé cenyvýhodné podmínky.

V případě jakéhokoli dalšího dotazu nezodpovězeného v této sekci, ale i jiných, nás neváhejte kontaktovat.